četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Stamping manicure - Bloody Roses, Avon Red Wine & Essence

Nedavno sam se okušala u svojoj prvoj stamping manikuri. Htjela sam isprobati svoje nove MoYou London pločice za štambiljanje i uzorak ruža i trnja. I mislila sam si: to je odličan motiv za neku crveno crnu manikuru, malo u goth stilu :D

I bacila sam se na isprobavanje!

Namazala sam 2 sloja Avon Red Wine preeeeedivnog tamnije crvenog laka, ali bio bi dovoljan i jedan sloj jer lijepo prekriva nokat, ali eto, perfekcionist u meni mi nije dao mira.

Zatim sam štambiljala taj uzorak ruža i trnja na nokte i bila sam oduševljena rezultatom!

Prava goth manikura, taman me podsjetila na Vampirske dnevnike koji trebaju početi za mjesec dana, yay!

Naravno nisam bila 100% zadovoljna manikurom, ali nitko nije dobio savršen rezultat iz prvog pokušaja zar ne? :) Treba mi još malo vježbe, ali ipak sam se odlučila objaviti ovaj post jer mi je jednostavno manikura prekrasna.

Koristila sam:

Avon Red Wine lak
Essence I love My Jeans lak
MoYou London pločicu Pro Collection XL 10
Alat za štambiljanje
Oriflame base & top coat






A sada na rezultat i puuuuno slika manikure :) Nadam se da sam dobro ulovila uzorak jer se malo teže vidi dok se slika nego uživo. Također se nadam da će vam se svidjeti, a u komentarima mi recite što mislite :)













Kako vam se sviđa rezultat? :)

4 komentara:

  1. Na kraju previse slika. Bilo bi mi ljepse da je veci kontrast iznedu boja. Ovako se izdaleka ni ne vidi da su to ruze nego crne mrlje na crvenom laku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim puno slika manikure vidjeti na drugim blogovima, ali eto to je samo moj ukus...

      I baš sam ovako htjela, ali svejedno se nikakav dezen ne vidi na noktima izdaleka, kakav god kontrast bio, pošto su nokti naspram tijela vrlo vrlo mali :)

      Izbriši
  2. Predivno :D Manikura je odlična, a ovaj Avon lakić mi je odličan :)

    OdgovoriIzbriši

Svaki komentar je dobrodošao, hvala! :)